سئو کار حرفه ای

سئو کار حرفه ای

بهینه سازی موتورهای جستجو SEO یک هنر است. این هنر این است که به صورت ارگانیک در بالای صفحه نتایج گوگل قرار بگیرید. برای سئو کار حرفه ای بودن، مانند هر هنر دیگری، داشتن مجموعه ای مناسب از مهارت ها ضروری است. به زبان ساده سئو عبارت است از توسعه و بهینه سازی محتوا به گونه ای که بتواند در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای یک کلمه کلیدی خاص ظاهر شود.

طبق تحقیقات انجام شده توسط Net Marketshare، حدود 70 درصد از سوالاتی که توسط افرادی که از تلفن همراه/دسکتاپ استفاده می کنند از طریق موتور جستجوی گوگل پرسیده می شود. و این درصد برای افرادی که روی پنج نتیجه برتر در SERP کلیک می کنند یکسان است. این بدان معناست که اگر محتوای شما در پنج نتیجه برتر ظاهر نشود، حجم قابل توجهی از ترافیک را از دست خواهید داد. عدم نمایش محتوا در صفحه اول نشان می دهد که به درستی بهینه نشده است و بنابراین نیاز به یک سئوکار حرفه ای ماهر برای اطمینان از ظاهر شدن محتوا در بالای صفحه دارد.

سئوکار حرفه ای کیست؟

وظیفه یک متخصص سئو این است که با تجزیه و تحلیل و بررسی وب سایت شما به صفحات و محتوای سایت شما کمک کند تا در رتبه بالاتری در SERP قرار گیرند. بنابراین، این نیز بخشی از کار آنها است که به توسعه محتوا با کلمات کلیدی انتخاب شده استراتژیک نگاه کنند تا ترافیک سایت افزایش یابد. خیلی راحت تر از آنچه هست به نظر می رسد.

این متخصصان باید آزمایش‌های مختلفی را برای تجزیه و تحلیل طراحی، طرح‌بندی، فایل‌های اضافه شده، محتوای غنی‌شده با کلمه کلیدی و موارد دیگر انجام دهند. تنها پس از علامت زدن تمام کادرها است که محتوای شما رقبا را شکست داده و رتبه بالاتری خواهد داشت. متخصصان سئو از ابزارهای ممیزی وب سایت برای تجزیه و تحلیل ساختار وب سایت و رتبه کلمات کلیدی ردیابی شده برای یافتن بهترین گروه از کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت شما استفاده می کنند.

ابزارهایی که متخصصان سئو از آنها استفاده می کنند زندگی آنها را آسان می کند، زیرا تجزیه و تحلیل اثربخشی مؤلفه فنی وب سایت بدون آنها غیرممکن است. چندین مؤلفه فنی سئو وجود دارد که باید مراقب آنها باشید مانند نقشه های سایت، خطاهای خزیدن، URL های تکراری/چندگانه، کوچک کردن فایل های CSS و جاوا اسکریپت، بهینه سازی تصویر، بهینه سازی موبایل و غیره. ابزارهایی مانند Google Analytics داده های ارزشمندی را ارائه می دهند که می توانید از آنها استفاده کنید.

نظارت بر عملکرد سئو با این حال، استفاده از ابزارهای مختلف برای اهداف مختلف سئو می تواند در نهایت خسته کننده شود. با ابزارهایی مانند رتبه‌بندی SE ، همه این ویژگی‌ها را در یک مکان دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد به راحتی ممیزی سایت، تجزیه و تحلیل رقبا، نظارت بر رتبه‌بندی وب‌سایت، پیشنهاد و گروه‌بندی کلمات کلیدی، نظارت بر بک لینک، گزارش‌دهی حرفه‌ای خودکار و موارد دیگر را انجام دهید.

برخی از وظایف یک سئو کارحرفه ای عبارتند از:

  • تجزیه و تحلیل وب سایت مشتری و بررسی دامنه بهبود
  • تحقیق کلمات کلیدی و خوشه بندی
  • تهیه گزارش استراتژی جامع برای مشتریان
  • مدیریت محتوای سئو
  • تجزیه و تحلیل استراتژی های رقبا و کلمات کلیدی که آنها رتبه بندی می کنند.

ویژگی های یک سئو کار حرفه ای و خوب:


1-بسیار دقیق به بررسی کلمات کلیدی شما با بررسی رقبا می پردازد
2-به شما قول یک ماهه  آمدن به صفحه اول گوگل را نمی دهد چون فرایند بالا آوردن سایت در گوگل یک فرایند زمان بر است.اگر چنین قولی داد سئوی کلاه سیاه می خواهد برای شما انجام دهد.
3-بر تمامی ابزار های سئو تسلط دارد و برای حل مشکلات سئو راه حل های حرفه ای و تخصصی دارد.
4-بسیار به روز است و الگوریتم های روز گوگل را به خوبی می داند و برروی سایت شما پیاده می کند.
5-برای سایت شما دلسوزانه زمان می گذارد و خیلی ریزبینانه سایت را رصد میکند.

6-با اینکه اکثر سئوکارها،کار محتوا نویسی را انجام نمیدهند؛اما یک سئوکار خوب باید بر نوشتن محتوای سئو بیس مسلط باشد.و بتواند محتوا نویس را راهنمایی کند و محتوای سایت شما را بررسی و ادیت کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن