سئو کار حرفه ای چه شخصی است؟ انتخاب کارشناس یا متخصص سئو

سئو کار حرفه ای

این روزها با وجود گسترش سئوکار ها پیدا کردن یک سئو کار حرفه ای یا متخصص سئو که به همه راز و رمز های سئو مسلط باشه خیلی سخت شده است. سئو یک امر مدیریتی و زمان بر است. کسی که مدیریت پروژه سئو سایت را انجام می دهد باید طبق تجربه ای که در پروژه مختلف انجام داده در سایت شما ، بهترین تصمیم و استراتژی را برای موفقیت کارهای سئو و کسب رتبه‌های برتر نتایج گوگل بگیرد. در این مقاله تلاش کرده‌ایم که شما را با ویژگی‌های یک سئوکار حرفه‌ای و معیارهای تشخیص آن آشنا کنیم.

چگونه یک سئوکار حرفه ای برای کسب و کار خود پیدا کنیم؟ و کلا سئوکار چیست؟ (ویژگی های سئو کار حرفه ایی وردپرس)

ویژگی های یک سئو کار حرفه ای را برای شما بیان می کنیم تا بتوانید بر این اساس این ها یک مستخصص سئو حرفه ای را تشخیص و انتخاب کنید.

درک SEO هر سه سطح

بهینه سازی موتورهای جستجو شامل سه مرحله است:

  1. سئو تکنیکال یا فنی (ساختار یک سایت، که می تواند تعیین کند که خزیدن و فهرست بندی محتوای شما برای موتورهای جستجو چقدر آسان یا دشوار است)
  2. بهینه سازی داخلی سایت (استفاده از عناصری مانند کلمات کلیدی و تگ های HTML به روش هایی که به افزایش ترافیک موتورهای جستجو به سایت شما کمک می کند)
  3. بهینه سازی خارج سایت (مانند ساخت بک لینک یا ریپورتاژ).

شما یک سئوی یک بعدی نمی خواهید . “شما به کسی نیاز دارید که از هر سه زاویه به استراتژی آنها نزدیک شود تا موفقیت را به حداکثر برساند

اگر موتورهای جستجو نتوانند به تمام محتوای یک وب‌سایت دسترسی داشته باشند، یا برخی از محتواها بیش از حد در عمق سایت دفن شده باشد، هر کاری که در وب‌سایت انجام شود از نظر موفقیت در سئو بی‌فایده خواهد بود این بدان معناست که همه مشاوران یا شرکت‌های سئو باید تمام محدودیت‌های فنی و مسائلی که موتورهای جستجو ممکن است داشته باشند را درک کنند و باید بتوانند آن‌ها را به توسعه‌دهندگان وب‌سایت شما بیان کنند تا مشکلات به حداقل برسد.

یک سابقه اثبات شده موفقیت در سئو

صحبت کردن در مورد یک سات که خوب سئو شده آسان است. تعداد زیادی پست وبلاگ و مقاله وجود دارد که تاکتیک‌های مختلف سئو را احتیاج دارند  که می‌توان از آنها استفاده کرد. اما داشتن مشتریان راضی چیز دیگری است. هر کسی که به دنبال استخدام یک مشاورسئو حرفه ای یا شرکت سئو است، باید حداقل سه مرجع نسبتاً فعلی را بررسی کند تا در مورد اینکه چگونه شرکت سئو به موفقیت آنها کمک کرده است، بحث کند.

هوش بازاریابی

زمانی که از مسائل فنی یک وب سایت فراتر رفتید، سئو بسیار شبیه بازاریابی سنتی است. «محتوا باید به گونه‌ای نوشته شود که مزایای آن را برای کاربر مشخص کند و در عین حال او را به سمت خرید هدایت کند. و همه این کارها باید به گونه ای انجام شود که برای افرادی که در انتهای دیگر موتور جستجو هستند که به دنبال آنچه شرکت شما برای ارائه دارد، جذاب باشد.

دیدگاه و دانش جامع

سئوی امروزی باید تمام بازاریابی را در سطح عمیقی، روانشناسی نژاد بشر، فرهنگ خاصی که برای آن بازاریابی می کند، چشم انداز رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل وب، طراحی و توسعه وب، بازاریابی ویروسی، محتوا، محصول، درک کند. مدل های کسب و کار و بیشتر وقتی ارتباط سئو را با این روش‌های حیاتی دیگر قطع می‌کنیم، تصمیم‌های کوتاه‌مدتی می‌گیریم که در نهایت می‌توانند بیشتر از اینکه کمک کنند، آسیب ببینند.

قابلیت تناسب با فرهنگ شرکت شما

کارشناس سئو باید با بسیاری از حوزه های مختلف یک کسب و کار از جمله IT، بازاریابی، خدمات مشتری، تجزیه و تحلیل و فروش تعامل داشته باشند. فیشکین خاطرنشان می کند که توانایی سئو برای کار خوب با اعضای این تیم ها ضروری است. او می‌گوید: «شخصیت، یکپارچگی و سبک ارتباطی سئو باید با سازمان مطابقت داشته باشد یا پیشرفت سخت خواهد بود.

مهارت های ارتباطی عالی

در مورد سبک ارتباطی، یک سئوکار باید بتواند به وضوح بیان کند که چرا باید تغییری در وب سایت شما ایجاد شود که همه آن را درک کنند. هیچ راهی وجود ندارد که یک سئوکار بتواند همه کارها را خودش انجام دهد. بنابراین آنها باید بتوانند با شرایطی که همه آنها را درک کنند، ارتباط برقرار کنند که چرا باید تغییر خاصی ایجاد شود. آنها باید بتوانند با تیم فناوری اطلاعات و تیم سطح C صحبت کنند و نظر خود را منتقل کنند.

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها